TriFact365 voor Accountants2019-01-11T12:39:54+00:00

TriFact365 voor Accountants

Bespaar tijd en geld met automatische boekingsvoorstellen en 100% realtime factuurherkenning

START GRATIS

TriFact365 voor Accountants

Bespaar tijd en geld met automatische boekingsvoorstellen en 100% realtime factuurherkenning

START GRATIS

Ontdek alle voordelen van TriFact365!

  • Eén plek in de cloud voor al je facturen

  • Hoge herkenning door zelflerende algoritmen

  • Een automatisch boekingsvoorstel binnen enkele seconden

  • PDF-splitter waarmee je in één keer een stapel facturen kunt scannen en verwerken

  • Voorzien van audit trail en functiescheiding

  • Scherpste tarieven van Nederland

BEKIJK ALLE FUNCTIES

Wat is TriFact365?

TriFact365 levert een hypermoderne cloudoplossing voor digitale verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes. Deze documenten kunnen gemakkelijk worden geüpload via de webapplicatie, e-mail en mobiele app. De realtime webapplicatie werkt volledig automatisch met zelflerende algoritmen en kan binnen enkele seconden een boekingsvoorstel presenteren. TriFact365 heeft een realtime koppeling met alle top 10 boekhoudpakketten. Daarom biedt TriFact365 dé oplossing voor accountants om boekingen eenvoudiger en sneller te voeren.

Automatische aanlevering van facturen én bonnetjes

TriFact365 functioneert als een trechter voor boekhoudpakketten. Laat cliënten voortaan digitaal aanleveren op de manier die zij prettig vinden werken. Verstrek cliënten gratis de mobiele app voor het uploaden van bonnetjes en geef ze gratis toegang tot de portal voor het uploaden van facturen, het online archief en biedt ze optionele werkstromen aan. Uit onze ervaringen blijkt dat de e-mailaanlevering van TriFact365 door accountants zeer hoog wordt gewaardeerd. Als belangrijkste reden geven accountants en cliënten aan dat ze fors minder tijd kwijt zijn aan uitwisseling van documenten.

100% automatisch boekingsvoorstel

Door op grote schaal ‘machine learning’ toe te passen presenteert TriFact365 realtime boekingsvoorstellen. Voortaan hoef je alleen nog maar een visuele controle uit te voeren bij het inboeken van facturen. Eén simpele muisklik is meestal voldoende om de factuur in je administratie te boeken en direct gereed te hebben voor BTW aangifte. Hierdoor heb je facturen in no-time geboekt in de boekhouding en verhoog je de productiviteit. Uit metingen bij accountants blijkt dat in situaties van gemiddelde complexiteit een tempo gehaald wordt van rond de 75 facturen per uur (bron opvraagbaar). En het fijne is dat dit in de loop van 2019 nog veel sneller zal gaan, want de herkenning verbetert continu. Bespaar jij voortaan ook tijd met automatische boekingsvoorstellen?

Meer weten over de mobiele app?

LEES MEER

Slimme samenwerking met cliënten

Bij TriFact365 zijn alle standaard gebruikers gratis. Als accountant kun je dus ongelimiteerd gratis gebruikers aanmaken voor medewerkers én cliënten. Je bepaalt zelf wie toegang krijgt tot welke administraties en gebruikersrechten. Je start het proces door cliënten instructies te geven hun facturen en bonnetjes aan te leveren via de e-mail, portal of mobiele app. Optioneel kun je via gebruikersrechten instellen of de cliënt nog meer taken uit moet voeren. Kortom, als accountant kun je voortaan al jouw cliënten voorzien van een cloudplatform voor efficiënte, uniforme en digitale samenwerking.

Mobiele app

Werkt je klant graag mobiel en on-the-go? Met de mobiele app van TriFact365 kunnen je klanten bonnetjes scannen en deze realtime uploaden in de administraties. Deze komen dan automatisch in de werkstroom terecht. Daarnaast kunnen klanten ook hun facturen goed- en afkeuren via de mobiele app. Met een simpele swipe heb je facturen en bonnetjes al goedgekeurd.

De mobiele app van TriFact365 is gratis te downloaden via de App Store (iOS) en de Google Play Store (Android).

Hoe maak je jouw accountantskantoor ‘future-proof’?

LEES MEER

Autorisatiemogelijkheden

Binnen TriFact365 zijn er uitgebreide autorisatiemogelijkheden. De eindklant kan facturen en bonnetjes controleren en goedkeuren. Meerdere gebruikers parallel of na elkaar, verplicht en/of optioneel, het is allemaal geen probleem voor TriFact365. Je kunt zowel autorisatiestromen inrichten voor het boekingsvoorstel als na het boekingsvoorstel. Zo heeft je klant altijd zicht op hoe de facturen worden geboekt in de boekhouding.

Worden de betalingen van de facturen geregeld in het boekhoudpakket? Je kunt facturen eenvoudig geblokkeerd voor betaling inboeken. Wanneer de autorisatiewerkstroom door de klant voltooid is, wordt de factuur weer gedeblokkeerd en betaalbaar gesteld. Zo heb je altijd de boekhouding up-to-date, zonder dat facturen betaald worden die nog niet zijn goedgekeurd.

Zonder training direct aan de slag

Richt binnen een paar minuten TriFact365 in zodat je kantoor direct met lopende administraties aan de slag kan. TriFact365 bevat een zeer uitgebreide kennisbank. Natuurlijk helpen we je de eerste stappen te zetten zodat je snel zelfstandig verder kunt.

Veel accountants gingen je al voor

“Als modern accountantskantoor gebruiken wij TriFact365. Waarom? Wij willen voorop lopen bij de robotisering van de boekhouding omdat we hiermee waarde creëren in de keten.”

LEES MEER ERVARINGEN

Benoem iemand in jouw kantoor tot beheerder

Met de rol van beheerder bepaal je welke gebruiker toegang krijgt tot geselecteerde administraties en gebruikersrechten. Je richt met enkele muisklikken het proces in. Voorzie binnen enkele minuten in de behoefte van jouw kantoor om efficiënter te gaan werken.

Digitaal online dossier

De digitale werkstroom is standaard voorzien van een audit trail waarbij per handeling wordt vastgelegd wie, wat, wanneer heeft uitgevoerd. Daarnaast wordt per document het originele (PDF) document opgeslagen zodat je altijd terug kunt naar de bron. Via integratie met je boekhoudpakket is een 1 op 1 relatie aanwezig met de boekingsnummers.

Starten op ieder gewenst moment

Wat weerhoud je om in een lopende maand te beginnen? Is het jouw ervaring met boekhoudpakketten of andere software die je op het verkeerde been zet? TriFact365 is compleet vernieuwend, je kunt starten op ieder moment.

Scherpe vaste en variabele tarieven

Zoek je als accountant een vaste scherpe prijs per maand? Koppel je meer administraties aan TriFact365? Je ontvangt dan hoge volumekortingen per extra administratie!

Webinar speciaal voor Accountants

Speciaal voor accountants is een één-op-één webinar beschikbaar over digitale factuurverwerking met TriFact365. Je krijgt uitleg van functies en de werking, inclusief tips voor jouw specifieke business case. Schrijf je hier in op een datum en tijd dat jou uitkomt!

Zelf alle voordelen ervaren van TriFact365?

Vraag een proefversie aan van TriFact365 en test alle functionaliteiten 30 dagen gratis!

START GRATIS

Zelf alle voordelen ervaren van TriFact365?

Vraag een proefversie aan van TriFact365 en test alle functionaliteiten 30 dagen gratis!

START GRATIS