Bedrijfssoftware van TriFact365

Zet je boekhouding in de 6e versnelling met automatische documentverwerking van TriFact365 bedrijfssoftware.

START GRATIS
   
ONLINE AFSPRAAK

pijl die naar Start Gratis wijst met tekst 17.000 organisaties werken al met TriFact365

Dé specialist in Scan & Herken software innoveert ieder bedrijf.

Meer grip op je factuurstroom met de innovatie bedrijfssoftware van TriFact365. Onze toonaangevend factuurverwerking werkt ook voor bonnetjes en andere boekingsstukken.

Bedrijfssoftware voor papierloos werken

TriFact365 bedrijfssoftware voor automatisering van financiële documenten.

TriFact365 levert tijdbesparing voor alle bedrijven en ondernemers die facturen en/of bonnetjes verwerken. Onze cloudsoftware voor automatisch boekhouden fungeert als een trechter voor boekhoudpakketten. Maak voortaan ook slim gebruik van digitale werkstromen die je inkomende of uitgaande facturen automatiseren. Fotografeer eenvoudig bonnetjes met je smartphone en stuur ze door naar onze portal. Zo hebben jij en je collega’s nooit meer verfromfraaide bonnen. Uiteraard kun je documenten ook via onze portal of e-mail aanleveren. Je benut de functies van TriFact35 die jou uitkomen.

Toonaangevende factuurherkenning levert binnen een paar seconden een nauwkeurige journaalpost

Nu begint het feest pas echt, want onze software herkent direct alle facturen en bonnen zodat binnen enkele seconden een boekingsvoorstel tot op regelniveau voor je klaarstaat. Na visuele controle verstuur je deze met 1 druk op de knop naar je favoriete boekhoudprogramma. Hiertoe heeft TriFact365 realtime koppelingen met alle top 10 boekhoudpakketten in Nederland.

TriFact365 Dashboard en mobiele app als bedrijfssoftware
TriFact365 Dashboard en mobiele app als bedrijfssoftware

Complete werkstromen voor het goedkeuren en vrijgeven van facturen

Met TriFact365 bedrijfssoftware raak je nooit meer documenten kwijt en verkort je de doorlooptijd waarin facturen worden goedgekeurd. Of je nu afdelingsmanager, budgethouder of algemeen directeur bent, het maakt niet uit TriFact365 heeft voor vrijwel alle situaties een kant-en-klare oplossing. De benodigde werkstrom heb je binnen een paar minuten zelfstandig ingericht.

Veelgebruikte functies door bedrijven

De 6 belangrijkste voordelen voor bedrijven

Tijdbesparend

TriFact365 minimaliseert handelingen door hoge factuurherkenning.

Kwaliteitverhogend

TriFact365 digitaliseert en verhoogt daarmee de kwaliteit van de werkstromen.

Scherpste tarieven

TriFact365 heeft de scherpste tarieven in de Nederlandse markt.

Geen training

TriFact365 is eenvoudig in gebruik en vereist weinig implementatietijd.

Supersnelle support

TriFact365 levert supersnelle persoonlijke support via e-mail, telefoon en chat.

Betrouwbaar en veilig

TriFact365 is AVG-proof en werkt met ISO-gecertificeerde infrastructuur.

Zelf alle voordelen ervaren van Scan en Herken?

PLUG & PLAY: Binnen 1 minuut GRATIS aan de slag zonder verplichtingen!

START GRATIS

Zelf alle voordelen ervaren van Scan en Herken?

PLUG & PLAY: Binnen 1 minuut GRATIS aan de slag zonder verplichtingen!

START GRATIS
Banner met logo's van boekhoudsoftware en ERP software waarmee TriFact365 koppelt