Documentenportaal voor bedrijven én accountants

Zakelijke documenten verzamelen, digitaliseren, herkennen, fiatteren, inboeken en archiveren met het slimste documentenportaal.

START GRATIS
   
ONLINE AFSPRAAK

Wat is het documentenportaal van TriFact365?

TriFact365 is een zelflerend documentenportaal gericht op organisaties die documentstromen willen automatiseren. TriFact365 gaat daarbij verder dan standaard document management software oplossingen. Alle documenten worden direct bij ontvangst door slimme OCR en algoritmen geclassificeerd en gesorteerd waardoor het aantal handelingen voor gebruikers minimaal is.

Universieel aanleverportaal van documenten TriFact365

Universeel aanleverportaal

TriFact365 is een universeel aanleverportaal voor zakelijke documenten die met de administratie te maken hebben. Dagelijks worden wereldwijd hoge volumes inkoopfacturen, verkoopfacturen, bonnen en declaraties aangeleverd.

Aanlevering van documenten vindt plaats via e-mail, webportaal of iOS/Android app.

Automatisch documenten classificeren

Het TriFact365 documentenportaal sorteert automatisch ontvangen documenten. Hiertoe maakt de software gebruik van documenttypes die zijn afgeleid van de werking van journaalposten in boekhoudsoftware.

De functies voor onze sorteerrobot breiden steeds verder uit. Ons doel is alle documenten automatisch te classificeren. Dit scheelt jou als gebruiker repeterende handelingen en dus kostbare tijd.