Klantverhalen

TriFact365 wordt door allerlei bedrijven in verschillende branches gebruikt. Nieuwsgierig naar hoe bedrijven onze software gebruiken? Hieronder lees je alle klantverhalen. Ontdek waarom bedrijven voor TriFact365 hebben gekozen, hoe het implementatietraject is verlopen en wat hun ervaringen zijn met de software.

ASU Advies & Administratie

“TriFact365 is voor ons en onze klanten een tool voor sneller inzicht, beter en vlotter autoriseren en beter bladeren door het archief. Wij zien dat in toenemende mate facturen rechtstreeks ingediend worden in TriFact365.”

De Bruijn Administratiekantoor

“Onze klanten laten de facturen die zij van leveranciers ontvangen via hun eigen e-mailadres automatisch doorzetten. De factuur wordt dan direct in de juiste TriFact365 administratie ingelezen en wij hoeven alleen nog maar de controle uit te voeren.”

Spijker Accountancy

“Ik vind het erg fijn dat wanneer er geboekt moet worden op een nieuwe crediteur of debiteur, TriFact365 een voorstel presenteert. Dit scheelt mij veel tijd aangezien ik niet alle gegevens van de crediteur/debiteur handmatig in hoef te vullen.”

Ten Donkelaar Administratie & Advies

“Doordat wij onze werkomgeving gedigitaliseerd hebben middels gebruik van software zoals TriFact365 en Visma zorgt Ten Donkelaar ervoor dat bij elke vestiging de boekhouding op dezelfde manier verwerkt wordt.”

Terre des Hommes

“In juni 2018 is Terre des Hommes gestart met TriFact365. Door onderzoek naar de verschillende mogelijkheden en informatie van de accountant zijn ze bij TriFact365 uitgekomen. Daarnaast speelde prijs, inloggen via de website en het eenvoudig uploaden van PDF-facturen ook een rol.”

Witlox VCS

“De kracht van TriFact365 zit in het hele factuurproces. Dus van slimme interactie met de klant voor het verzamelen van facturen tot en met de automatische boekingsvoorstellen die binnen een paar seconden klaar staan.”

ASU Advies & Administratie

“TriFact365 is voor ons en onze klanten een tool voor sneller inzicht, beter en vlotter autoriseren en beter bladeren door het archief. Wij zien dat in toenemende mate facturen rechtstreeks ingediend worden in TriFact365.”

De Bruijn Administratiekantoor

“Onze klanten laten de facturen die zij van leveranciers ontvangen via hun eigen e-mailadres automatisch doorzetten. De factuur wordt dan direct in de juiste TriFact365 administratie ingelezen en wij hoeven alleen nog maar de controle uit te voeren.”

Spijker Accountancy

“Ik vind het erg fijn dat wanneer er geboekt moet worden op een nieuwe crediteur of debiteur, TriFact365 een voorstel presenteert. Dit scheelt mij veel tijd aangezien ik niet alle gegevens van de crediteur/debiteur handmatig in hoef te vullen.”

Ten Donkelaar Administratie & Advies

“Doordat wij onze werkomgeving gedigitaliseerd hebben middels gebruik van software zoals TriFact365 en Visma zorgt Ten Donkelaar ervoor dat bij elke vestiging de boekhouding op dezelfde manier verwerkt wordt.”

Terre des Hommes

“In juni 2018 is Terre des Hommes gestart met TriFact365. Door onderzoek naar de verschillende mogelijkheden en informatie van de accountant zijn ze bij TriFact365 uitgekomen. Daarnaast speelde prijs, inloggen via de website en het eenvoudig uploaden van PDF-facturen ook een rol.”

Witlox VCS

“De kracht van TriFact365 zit in het hele factuurproces. Dus van slimme interactie met de klant voor het verzamelen van facturen tot en met de automatische boekingsvoorstellen die binnen een paar seconden klaar staan.”

Klantverhalen AFAS

Lees referenties van AFAS gebruikers

Klantverhalen Exact Online

Lees referenties van Exact Online gebruikers

Klantverhalen Twinfield

Lees referenties van Twinfield gebruikers

“Voor Enoteam Administraties werkt TriFact365 perfect. Vooral het splitsen van gescande facturen is voor mij een uitkomst omdat ik nu de hele stapel facturen in één keer kan (laten) inscannen, dat is serieus veel minder werk dan factuurtje voor factuurtje. De manier van vervolgbladen aan elkaar koppelen werkt prima.”

Jeroen van Rossum, ENOTEAM Administraties

“Ik word altijd uitstekend te woord gestaan, vragen worden snel opgelost indien nodig zelfs telefonisch. Na de laatste update viel het op dat de herkenbaarheid flink is verbeterd. Het feit dat er zeer regelmatig updates plaatsvinden vind ik een groot pluspunt, we zien ook dat onze pijnpunten opgepikt en opgelost worden, top!”

Bas Peelen, Accountantskantoor van den Berghe & Verdegaal

“Wij werken nu bijna 3 jaar met TriFact365. De usability is voor onze klanten erg fijn waardoor het een toevoeging voor onze klanten is. Daarnaast kunnen we klanten die hun eigen boekhoudpakket/software hebben ook met TriFact365 laten werken door hun eigen pakket te koppelen.”

Rik Seesink, Remarc

“Krol Wezenberg is het accountantskantoor voor MKB bedrijven en zelfstandigen. Voor onze klanten omarmen wij nieuwe technieken om de financiële processen nog soepeler te laten verlopen. Naast de 100% factuurherkenning biedt TriFact365 ons ook een prima klantenservice. De vragen en wensen van mijn collega’s worden snel en op prettige wijze beantwoord.”

Dirk Krol, Krol Wezenberg Accountants

“Westra & Hoekema is een administratie- en advieskantoor met name werkzaam in het midden- en kleinbedrijf. Sinds juni 2015 zijn wij vanuit Twinfield gekoppeld met TriFact365. Een van onze klanten is een jachthaven. Deze klant is dik tevreden met de digitale verwerking van facturen via TriFact365. Ook voor onze interne administratie zijn we inmiddels over. De komende maanden koppelen we nog meer administraties. We zijn blij dat we TriFact365 hebben gevonden, dit hadden we veel eerder moeten weten!”

Hans Westra, Westra & Hoekema

“Als modern accountantskantoor gebruiken wij Unit4 Multivers Online in combinatie met TriFact365. Waarom? Wij willen voorop lopen bij de robotisering van de boekhouding omdat we hiermee waarde creëren in de keten. Na een intensieve pakketselectie hebben wij voor TriFact365 gekozen. Met TriFact365 bieden we onze klanten een compleet online proces voor de verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes. De integratie tussen Unit4 Multivers en TriFact365 werkt erg goed. Soms hebben we natuurlijk vragen en dan valt het ons op hoe snel en professioneel we geholpen worden. Onze wensen worden ook actief meegenomen bij de verdere doorontwikkeling, dat spreekt ons erg aan. Kortom TriFact365 is voor ons de ideale oplossing om de factuurstroom te digitaliseren én te versnellen richting Unit4 Multivers Online. Ik kan iedereen die met Unit4 Multivers Online werkt aanraden om TriFact365 te proberen.”

Elly van Zon, Van Zon & Warmerdam Accountants

Zelf alle voordelen ervaren van Scan en Herken?

PLUG & PLAY: Binnen 1 minuut GRATIS aan de slag zonder verplichtingen!

Zelf alle voordelen ervaren van Scan en Herken?

PLUG & PLAY: Binnen 1 minuut GRATIS aan de slag zonder verplichtingen!