TriFact365 voor Non-profit organisaties

Als stichting of vereniging altijd je administratie up-to-date

MAAK EEN AFSPRAAK

TriFact365 voor Non-profit organisaties

Als stichting of vereniging altijd je administratie up-to-date

MAAK EEN AFSPRAAK

Verzamel facturen en bonnetjes voortaan digitaal en in de cloud.
Als penningmeester en bestuurder heb je altijd inzicht en volledig grip op je factuurstroom.

Een slimme trechter voor facturen, bonnetjes en declaraties

Als stichting of vereniging wil je natuurlijk niet te veel tijd kwijt zijn aan je boekhouding. TriFact365 levert tijdbesparing voor alle stichtingen of verenigingen die facturen of bonnetjes verwerken. Onze cloudsoftware fungeert als een trechter voor jouw boekhoudpakket. Maak jij voortaan ook slim gebruik van automatische werkstromen die naadloos aansluiten op jouw inkomende of uitgaande facturenstroom? Natuurlijk kun je ook bonnetjes fotograferen en doorsturen via onze mobiele app of gewoon via de portal. Onze software herkent vervolgens de factuur of het bonnetje en presenteert binnen enkele seconden een boekingsvoorstel. TriFact365 heeft een realtime koppeling met alle top 10 boekhoudpakketten.

Met TriFact365 hebben penningsmeesters en bestuursleden een concrete oplossing in handen waarmee je via een mobiele app facturen en bonnetjes kunt aanleveren en optioneel goedkeuren. Een handige pushnotificatie geeft aan of er wat voor je klaarstaat. Daarnaast is het mogelijk om de facturen aan te leveren per e-mail. De facturen komen dan automatisch in onze portal terecht waarna direct een boekingsvoorstel wordt gegenereerd. Vanzelfsprekend kun ook je facturen opgeslagen op je pc, netwerk, Sharepoint of bijvoorbeeld Dropbox handmatig via je verkenner in de portal uploaden. Benut de voordelen van TriFact365 als digitale trechter voor facturen, bonnetjes en declaraties!

Veelgebruikte functies door non-profit organisaties

Terre des Hommes

“In juni 2018 is Terre des Hommes gestart met TriFact365. Door onderzoek naar de verschillende mogelijkheden en informatie van de accountant zijn ze bij TriFact365 uitgekomen. Daarnaast speelde prijs, inloggen via de website en het eenvoudig uploaden van PDF-facturen ook een rol.”

De 6 belangrijkste voordelen voor non-profit organisaties

Tijdbesparend

TriFact365 minimaliseert handelingen voor penningmeesters en andere bestuursleden.

Kwaliteitverhogend

TriFact365 digitaliseert en verhoogt daarmee de kwaliteit van de werkstromen.

Scherpste tarieven

TriFact365 heeft de scherpste tarieven in de Nederlandse markt.

Geen training

TriFact365 is eenvoudig in gebruik en vereist weinig implementatietijd.

Supersnelle support

TriFact365 levert supersnelle persoonlijke support via e-mail, telefoon en chat.

Betrouwbaar en veilig

TriFact365 is AVG-proof en werkt met ISO-gecertificeerde infrastructuur.

Zelf alle voordelen ervaren van Scan en Herken?

PLUG & PLAY: Binnen 1 minuut GRATIS aan de slag zonder verplichtingen!

Zelf alle voordelen ervaren van Scan en Herken?

PLUG & PLAY: Binnen 1 minuut GRATIS aan de slag zonder verplichtingen!